בני באלאנס

מכון אורטופדי ברעננה

יש לנו מתחרים אבל לא במקצועיות

לפרטים נוספים וליצירת קשר

מכון אורטופדי - בני באלאנס

מתגוררים ברעננה או בסביבה? סובלים מכאבים? 

חיפוש אחר מכון אורטופדי בני באלאנס ברעננה יכול להיות הפתרון שלכם. המטרה של המכון היא לסייע לכם לעבור את הכאב ולהתנהל טוב יותר בחיי היום יום שלכם. רוב הכאבים אשר אנו מרגישים מגיעים ממקור אורטופדי וניתן לתת להם מענה במכון אורטופדי. במידה ואתם מתגוררים באזור רעננה ואתם סובלים מכאב, מכון אורטופדי בני באלאנס הממוקם ברעננה יוכל לסייע לכם בטיפול בכאבים השונים שאתם חווים.

בני בר לוי

מכון אורטופדי בני באלאנס ברעננה יוכל לזהות את מקור הכאב

מציאת המקור ממנו מגיע הכאב הוא חלק משמעותי לטיפול בו. במכון האורטופדי בני באלאנס  ברעננה ישנם כלים שונים בהם עושים שימוש על מנת לזהות את מה שגורם לכאב ובניהם:

ברגע שמזהים את המקום ממנו מגיע הכאב ומה מפעיל אותו, ניתן להתחיל לבצע טיפול כשמבצעים תיאום מלא מול המטופל כך שיבין מה יידרש ממנו מבחינת הגעה למכון ומבחינת ההתנהלות היום יומית (לא תמיד מתבקש שינוי אך במידה וכן על המטופל להבין במה מדובר). מכון אורטופדי בני באלאנס  ברעננה יבצע בשלב הראשון את האבחון ולאחר מכן ילווה אתכם לאורך הטיפול בכאב עד להקלה משמעותית ואף היעלמות שלו.

כלים בהם משתמשים לטיפול בכאב

מכון אורטופדי בני באלאנס  ברעננה נועד לסייע לכם ולהעניק לכם חיי יום יום נטולי כאב ככל שניתן. לשם כך עושים שימוש בכלים טיפוליים שונים לרבות המלצה על התאמות שונות לחיי היום יום כמו המלצה על מדרסים במידה וישנו צורך או מתן המלצות להתנהלות נכונה יותר במהלך היום. המכון האורטופדי בני באלאנס ברעננה ילווה אתכם לאורך הכאב וההקלה שלו.

בני בר לוי