בני באלאנס

בחירת מכון אורטופדי

יש לנו מתחרים אבל לא במקצועיות

לפרטים נוספים וליצירת קשר

במידה ואתם סובלים מכאבים מבניים התשובה שלכם יכולה להיות במכון אורטופדי בני באלאנס. המכון מטפל בבעיות אשר קשורות למבנה השלד, השרירים והעצמות וניתן לומר כי כ-80% ויותר מהכאבים בגוף עונים על הגדרה זו. הכאבים יכולים להיות כאבי גב וצוואר (הנפוצים ביותר), רגליים ואף כאבי ראש. 

כאשר תגיעו אל המכון האורטופדי בני באלאנס תעברו שלושה שלבים:

אבחון הכאב

השלב הראשון

התאמת טיפול

השלב השני

טיפול בכאב

השלב השלישי

1. אבחון הכאב

השלב הראשון המוביל לפתרון הכאב שלכם הוא ביצוע אבחון מעמיק שלו. ההגעה אל מכון אורטופדי בני באלאנס תאפשר לכם לדעת מה מוביל לכאב שלכם. האבחון נעשה באמצעים שונים כולל מגע, מכשירים ותשאול והמטרה שלו היא להתאים לכם בסופו את הטיפול הנכון לכם, הטיפול אשר יעביר את הכאב לחלוטין.

2. התאמת הטיפול

ההתאמה של הטיפול במכון האורטופדי בני באלאנס חשובה מאד לשיפור הכאב. כל אחד מתאים לו טיפול אחר, עבור חלק מהאנשים שסובלים מכאב הפתרון הוא התאמה של אמצעים שונים כמו למשל מדרסים ואילו אצל אחרים הפתרון הוא טיפול במגע או בתרגול. החשיבות של התאמת הטיפול הנכון גבוהה מאד ותקבע האם הכאב יעבור או האם תצטרכו להתמודד איתו עוד שנים רבות.

3. טיפול בכאב במסגרת מכון אורטופדי בני באלאנס

במסגרת מכון אורטופדי בני באלאנס תעברו התאמה של טיפול ואת הטיפול עצמו כאשר לאורך התקופה יתבצע מעקב התקדמות של הכאב. המטרה של המכון היא לסייע לכם להצליח להתגבר על הכאב כמה שניתן כאשר תוצאות הטיפול יאפשרו לכם לחזור לשגרת חיים איכותית יותר. במכון אורטופדי בני באלאנס מטפלים בכל כאב באופן נקודתי ומתייחסים באופן אישי לטופל כאשר המטרה היא לעזור לו לחיות באיכות חיים גבוהה בהרבה מזו שהוא חווה עם הכאב.

בחירת מכון אורטופדי בני באלאנס

בחירת המכון חשובה מאד עבורכם. במידה ותזדקקו לטיפולים קבועים תצטרכו שהמכון יהיה נגיש עבורכם ובסביבתכם. מעבר לכך, חשוב שתשמעו על המכון המלצות וכן שהוא יהיה בעל מומחיות לטיפול בכאב ממנו אתם סובלים. המכון צריך לתת לכם את כל האפשרויות לטיפול ולעקוב אחר ההתקדמות ושיפור חייכם. המטרה שלכם בבחירת מכון אורטופדי בני באלאנס צריכה לאפשר לכם לקבל את כל אלו כאשר על המכון להיות זמין עבורכם ועם יחס אישי.